Biuro architektoniczne wzrost sprzedaży o 2150%

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania marketingowe, consulting osobisty

Na początku 2010 roku przedstawiłem mojemu klientowi pomysł stworzenia nowoczesnego biura architektonicznego, które będzie zdobywało klientów przez internet. Klient był na początku sceptyczny, mówił: „Próbowałem już kiedyś reklamować się w internecie, ale to nie dawało żadnych rezultatów”. Powiedziałem wtedy „Spokojnie, potrzebuję roku czasu”, przeanalizowałem poprzednie działania i zacząłem tworzyć strategię marketingową, która była wdrażana na przestrzeni kolejnych lat.

biuro architektoniczne reklama

Podzieliłem produkty, tworząc portfolio podzielone na – produkty zarabiające i produkty utrzymujące stałość w działaniu firmy. W czasie od 2010 do 2014 wielokrotnie zmienialiśmy komunikację firmy, ponad 50 razy optymalizowaliśmy stronę pod kątem klientów. Po 4 latach mogę powiedzieć, że w branży architektonicznej w marketingu decydują pewne detale, których bez zaawansowanych badań nie można byłoby wychwycić.