Rzetelny Hydraulik - wzrost sprzedaży od 1000%, a to dopiero początek

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

W branży hydraulicznej bardzo mała liczba osób dba o swój marketing, komunikację, wizerunek. Dlatego postanowiłem to wykorzystać i powstał projekt rzetelnyhydraulik.pl. Pierwszym ważnym czynnikiem było pozycjonowanie. W ciągu 4 tygodni znaleźliśmy się na szczytach google na najważniejsze hasła kluczowe.

jak reklamować firmę hydrauliczną?

Powstała strona, która zdecydowanie różni się w komunikacji od stron konkurencji. Najważniejsze jest tutaj zbudowanie narracji wokół osoby reprezentującej firmę . Do tego celu wykorzystaliśmy takie środki jak: zdjęcia, video, oraz krótkie teksty (napisane prostym, czasem kolokwialnym językiem, zbliżonym do języka mówionego).

Opinia o naszej skuteczności: