Projekt szkoleniowy Hotele i Turystyka

Hotele i Turystyka 2011 to projekt współfinansowany z Unii Europejskiej. Moim zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej oraz stworzenie strategii reklamowej projektu w 2011 roku. W ciągu kilku miesięcy działań marketingowych zdobyłem 232 osoby, które zapisały się na szkolenia Hotele i Turystyka. Strona www zanotowała konwersję na poziomie 9-11% w zależności od danego miesiąca. Warto dodać, że strona projektu musiała powstać w bardzo krótkim czasie.

Mój zespół wywiązał się tego z zadania, i mimo małego budżetu przeznaczanego na reklamę, potrafiliśmy zrobić dobry wynik sprzedażowy. Jednym z kluczowym elementów wpływającym na tak dobry wynik, było wdrożenie pomysłu systemy poleceń, który akurat tutaj zafunkcjonował pozytywnie. Osoba, która się zapisywała na szkolenie, mogła zaprosić osobę znajomą na preferencyjnych warunkach. Dzięki temu zdwoiliśmy wynik w krótkim czasie. Uważam to za jedną z szybko i sprawnie zrealizowanych, kreatywnie poprowadzonych akcji reklamowych w internecie.