Dowody skuteczności Genetis

Witam

Nazywam się Przemysław Lech. W 2010 roku stworzyłem Genetis, aby dać szansę rozwoju małym i średnim firmom. Przedstawiam Ci kilka wybranych case'ów, które pokazują skuteczność mojego działania. Jeśli chcesz poznać więcej przykładów mojej pracy, zapraszam do kontaktu.

Poniżej przedstawiam screeny pokazujące wyniki finansowe moich Klientów w okresie współpracy ze mną. Z góry dziękuję Klientom za możliwość upublicznienia efektów współpracy.

Atectis

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania marketingowe, consulting osobisty

Na początku 2010 roku przedstawiłem mojemu klientowi pomysł stworzenia nowoczesnego biura architektonicznego, które będzie zdobywało klientów przez internet. Klient był na początku sceptyczny, mówił: „Próbowałem już kiedyś reklamować się w internecie, ale to nie dawało żadnych rezultatów”. Powiedziałem wtedy „Spokojnie, potrzebuję roku czasu”, przeanalizowałem poprzednie działania i zacząłem tworzyć strategię marketingową, która była wdrażana na przestrzeni kolejnych lat. Podzieliłem produkty, tworząc portfolio podzielone na – produkty zarabiające i produkty utrzymujące stałość w działaniu firmy. W czasie od 2010 do 2014 wielokrotnie zmienialiśmy komunikację firmy, ponad 50 razy optymalizowaliśmy stronę pod kątem klientów. Po 4 latach mogę powiedzieć, że w branży architektonicznej w marketingu decydują pewne detale, których bez zaawansowanych badań nie można byłoby wychwycić.

projekt strony KrakówW 2013 roku weszliśmy z nowym hasłem „ Atectis. Najlepsi Architekci.” Głosu do kampanii użyczył nam jeden z najbardziej znanych polskich lektorów. Powstał spot reklamowy podsumowujący 4 lata działalności firmy. Teraz Atectis jest jednym z liderów rynku internetowego, ma znakomite wyniki finansowe, dobrą reputację i wzrosty w każdym roku. Sukces był możliwy w dużej mierze dzięki temu, że Klient dał mi wolność tworzenia, bez czego takich wyników nie udałoby się osiągnąć.

Opinia:

"Przemysław Lech to jeden z najzdolniejszych i najskuteczniejszych specjalistów od marketingu internetowego w Polsce."

Wojciech Orenowicz, prezes Atectis Group

Elite Fitness

Zakres prac: budowa strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, consulting osobisty, reklama video, pozycjonowanie strony, sesja fotograficzna

Elite Fitness to firma, z którą zacząłem współpracę od samego początku jej istnienia. Plan działania zakłada długofalową strategię, która wymaga czasu i ciągłych zmian. Jednym z moich pierwszych kroków było znalezienie sportowca z dużym dorobkiem, który stanie się twarzą klubu. Ambasadorem została Sylwia Gruchała - Polska florecistka, czterokrotna olimpijka, dwukrotna medalistka olimpijska, dwukrotna mistrzyni świata i wielokrotna mistrzyni Europy.

projektowanie stron kraków

Dzięki wykreowanej przeze mnie kampanii z udziałem Sylwii Gruchały klub zyskał prestiż i uznanie w oczach klientów. Oprócz strony www, zajęliśmy się także stworzeniem reklamy video na potrzeby całej kampanii, wykonałem także sesję fotograficzną z ambasadorką marki.

Nasz spot video z moim tekstem, napisanym specjalnie dla Sylwii 

Rzetelny Hydraulik

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

W branży hydraulicznej bardzo mała liczba osób dba o swój marketing, komunikację, wizerunek. Dlatego postanowiłem to wykorzystać i powstał projekt rzetelnyhydraulik.pl. Pierwszym ważnym czynnikiem było pozycjonowanie. W ciągu 4 tygodni znaleźliśmy się na szczytach google na najważniejsze hasła kluczowe.

Powstała strona, która zdecydowanie różni się w komunikacji od stron konkurencji. Najważniejsze jest tutaj zbudowanie narracji wokół osoby reprezentującej firmę . Do tego celu wykorzystaliśmy takie środki jak: zdjęcia, video, oraz krótkie teksty (napisane prostym, czasem kolokwialnym językiem, zbliżonym do języka mówionego).

Opinia:

Buduj Mądrze

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

W 2012 roku zdecydowałem się na stworzenie osobnej marki dla mojego klienta (Atectis) pod nazwą Buduj Mądrze. Celem akcji „Buduj mądrze” było propagowanie mądrego inwestowania pieniędzy Klientów w realizację marzenia o posiadaniu własnego domu.

 

Od 2012 do 2014 podważałem silne lobby, które sprzedawało gotowe projekty i pokazywaliśmy ludziom, że budowanie według gotowych projektów nie jest tańsze ani łatwiejsze. Efekt kampanii to kilkudziesięciu klientów, którzy dzięki temu, że nie wybrali gotowego projektu zaoszczędzili duże pieniądze.

Żłobek Chichotek

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

W połowie 2009 roku stworzyłem projekt nazwy i identyfikacji wizualnej dla małego prywatnego żłobka. Od 2010 Żłobek Chichotek stal się liderem na rynku opieki nad dziećmi w wieku 0-3 lat w mieście. Dzięki podjętym działaniom marketingowym doprowadziłem markę do szerokiej rozpoznawalności.

70% nowych klientów pochodziło z rekomendacji obecnych klientów, na wolne miejsce dla dziecka trzeba było czekać nawet 8 miesięcy. Przez 5 lat mojej opieki marketingowej firma była stale na zyskach, mimo że w okolicy systematycznie powstała liczna konkurencja. Sukces był możliwy dzięki połączeniu dobrej i wiarygodnej strategii marketingowej z wysoką realną jakością usługi świadczonej przez firmę. W połowie 2014 roku firma została sprzedana innemu podmiotowi z branży.

D jak Dom

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

D Jak Dom to nowy projekt Genetis skierowany dla ludzi, którzy chcą wybudować dom (w stanie surowym) według swojego indywidualnego projektu biura Atectis w kwocie od 150.000 tysięcy złotych łącznie.

 

Wychodzimy do klientów z rewolucyjną usługą, która umożliwia Klientowi pominięcie trudnego etapu poszukiwania wykonawców. Z D JAK DOM Klient przechodzi przez wszystkie etapy całego przedsięwzięcia: od formalności, przez projekt, aż po wybudowanie domu.

Spa Zakrzówek

Zakres prac: budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

Celem moich działań marketingowych było m.in. podniesienie prestiżu obiektu. W tym celu zaprojektowaliśmy nową stronę internetową oraz zajęliśmy się pozycjonowaniem marki Spa Zakrzówek. Teraz to najważniejszy obiekt saunowy w Krakowie.

Po wprowadzeniu nowego zrewitalizowanego wizerunku zanotowaliśmy znaczący wzrost liczby odwiedzin, oraz średni czas wizyty użytkownika na stronie: 3 minuty 15 sekund. Oznacza, to że nasz projekt został dobrze odebrany przez Klientów i będzie notował systematyczny wzrost sprzedaży swoich usług.

Pan Pr

Zakres prac: stworzenie marki w internecie, budowa całościowej strategii marketingowej, projekt strony internetowej, opieka marketingowa i informatyczna, analiza sprzedaży i badania, consulting osobisty

Serwis Pan Pr specjalizuje się w pisaniu zarówno tekstów sprzedażowych na strony internetowe, jak również sales letterów, korekt tekstów, reklam. W 2013 roku dokonaliśmy rewitalizacji wizerunku, wprowadziliśmy płatności elektroniczne i produkty pakietowe. Po rewitalizacji serwis zanotował 300% wzrost sprzedaży w stosunku do wersji poprzedniej.